Monday, March 19, 2012

My Love (Story Mory)

PAGI isnin yang masih gelap. Udara pagi yang menyamankan. hari ni macam biasa, bangun pukul 5.25pagi. Dengan mata yang terpisat2 bangun untuk mandi dan menunaikan solat subuh. Setelah semalaman berperang dengan tidur yang terganggu, Alhamdulillah damai jugak time bagun tu.

tepat pukul 6.40pagi ada mesej masuk

abang dah sampai

dengan ringkas aku menjawab

ok. jap

sudah menjadi rutin harian, itulah yang menjadi sms pertama aku setiap pagi pada hari bekerja. 'si dia' akan sampai dalam waktu antara 6.35pagi paling awal dan 6.45 paling lewat. cuma kalau betul-betul lewat sampai pukul 7 dia akan inform dulu dekat aku supaya tak delah aku terkocoh-kocoh nak siap.

Hari nie aku  nak tidur rumah kawan pejabat aku, so hari nie bawak beg baju.. hehehe... bukan ape bawak beg baju sebab duk kat rumah dia sampai hari jumaat. masuk je dalam kereta dia tanya "bawak beg nak pegi mana?" aku senyum sendiri "nak tidur rumah kak amalina. dia ajak tidur rumah dia semalam." dia seakan tak dengar ape yang aku cakap sebabnye, suara aku da jadi lain atau kata lainnya sengau gara-gara demam hari sabtu lepas.. dia cakap " ha! ape dia?" dalam hati aku 'kurang asam, nak gelakkan aku la tu'... hehehe.. poyo tak?

setelah beberapa minit menyusuri jalan ampang dengan tidak disuruh, tiba-tiba 'si dia' menunjukkan HP Samsung yang baru dihadiahkan oleh ayahnya... waaa.... suka-suka... 'aku plak yang terlebih sudah'... lepas aku belek punya belek, aku bagi balik kat dia... saja nak menunjukkan minat.. hehe jahatnye aku nie... selebret la sikit sebab dia ade HP baru kan... ade hanphone baru pun bukan mesej ngn aku pun... hahahaha!!

so, hari nie tu je kot cerita-cerita cinta aku (cinta ke?) esok sambung lagi cerita baru... tapi... esok mana ada jumpa si dia... tak per esok cerita pasal diri sendiri pulak la... kihkihkih....

bye.. mmmuuuaaaahhh!!! sayang laju-laju...

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sahabat sebab sudi komen
xoxo