Tuesday, October 30, 2012

Keputusan?

Sejak kebelakangan nie, aku kurang tumpukan perhatian pada kerja dan diri sndiri. sampaikan sakit aku datang balik. nak buat mcm mana, aku yang pilih nak mcm tu. bila dah pilih, terima la akibatnya kan?

aku sekarang tengah fikir, boleh ke aku tukar kerja lain, aku nak jadi apa nanti? sapa bos aku? baik ke dia? gaji pulak mcam mana? staff yag keje kat situ pulak? aku kena buat apa bila kerja kat situ? boleh ke aku maintain kesihatan aku bila kerja kat situ? boleh ke aku tahan kalau aku kena marah @ tegur?
banyak sangat benda yang duk kacau kepala aku sekarang. bukan aku tak nak sambung kerja dekat tempat aku kerja skrg, tapi...... Tuhan je yang tau.... :)

sekarang ni, tak dak sapa yang boleh bagi keputusan dekat aku. aku sendiri yang kena pilih. balik kampung minggu lepas ada jugak berbincang pasal nie. tapi masih jugak aku tak dapat buat keputusan. aku belum buat solat istikharah lagi. sepatutnya dah mula buat kan? tapi, nanti la dulu... :)

sincerely

Aleya

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sahabat sebab sudi komen
xoxo