Tuesday, October 25, 2011

Me! Of Course


Aku dilahirkan pada 14/08/1988 @ 4.25am. Dilahirkan di rumah yang beralamat : No 18 kampung Tua, Simpang Empat, Semanggol Perak. mak aku cakap, aku nie dr kecik sampai besar, agak degil ckit (bukan ckit mak, BANYAK hehehe..) Nama penuh aku Amalia bt Md Sawal Juhari.. aku dibesarkan di kampung yg sama aku dilahirkan. aku dibesarkan oleh tok (nenek) & tokwan (atuk) aku (sebelah mak).. nama tok aku Peah bt Jalil, nama Tokwan aku Mustafa Md Noh... Aku tak dibesarkan oleh mak aku sbb mak aku ade krisis ngn abh aku pd wktu tu... besalah.. mak aku kawin msa umo die 18 tahun.. Nama mak aku Juhaida Mustafa.. nama abah aku Md Sawal Juhari Ismail (nm abh lg pjg dr nm aku wooo)..


Seingat aku, masa kecik aku tak berape aku ingat sgt (ape pny statement arr...).. sebab msa kecik aku tak sama mcm kwn-kwn aku or org sekeliling aku.. Aku ada 4 adk beradik berbinti & berbinkan Md Sawal Juhari.. 2 lelaki 2 perempuan.. aku anak yg ke-2 yg sulung Abang aku.. nama die Muhammad Ihsan... adik aku yg ke-3 lelaki bernama Khairul Azhar.. yang ke-4 Hanis Syahirah... yang bukan Seabah dgn aku berbinti & berbinkan Md Noor Ibrahim (Abah tiri kesyangn aku) 3 org.. yg sulung perempuan bernama Asfi Raihan.. yg ke-2 Khairul Anwar.. Yg bongsu Khairul Azizi... So total adik beradik aku 7 orang..


Flashback balik kisah dulu, mak aku berpisah dgn Abah aku wktu umo aku 3 or 4 tahun lg... tak silap aku, umo aku 4 tahun mak aku dah berkahwin dgn abh Md Noor... so sampai skrg la..


nak diceritakan kisah hidup aku dr kecik sampai sekarang mmg tak habis la... banyak sgt.. n aku betul2 nak share dgn semua org... bg aku, walaupun hidup susah, aku tetap menjadi seseorg.. aku tetap jadi manusia...
~~~~~~ Bersambung......

xoxo aleya

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sahabat sebab sudi komen
xoxo